Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта Доставка здійснюється згідно з тарифами транспортної компанії "Нова пошта". Вартість доставки по Україні до відділення або поштомату від 80 грн у місто у смт. або село +25грн до тарифів по Україні для посилок до 30кг Вартість доставки кур'єром +35 грн. для відправлень до 30кг Термін доставки 1-4 робочих дні. Відправка Новою Поштою відбувається на протязі 2-х робочих днів після підтвердження і оплати замовлення. Доставку і комісію за переведення грошей 2% + 20грн (за накладений платіж) оплачує покупець. Всі посилки оцінюються на повну вартість. На прохання покупця можлива оцінка на мінімальну вартість, в такому випадку, магазин не несе відповідальність за псування/пропажу посилки з вини кур'єрської служби.
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 750 ₴.Безкоштовна доставка Укрпошта Стандарт від 750грн Укрпошта Стандарт: у відділення - вартість доставки від 45 грн. залежно від габаритів і ваги замовлення. кур'єрська доставка +30грн для посилок вагою до 30кг. понад 30кг+65грн Термін доставки 3-7 робочих дні. Укрпошта Експрес: у відділення - вартість доставки від 60 грн. залежно від габаритів продукції. кур'єрська доставка +30грн для посилок вагою до 30кг. понад 30кг+65грн. Термін доставки 2-5 робочих дні. Відправка посилок здійснюється на протязі 2-х робочих днів після підтвердження і оплати замовлення Зверніть увагу! Замовлення Укрпоштою надсилаються лише за Пром-оплатою або повною передоплатою, а оплата при отриманні недоступна. Усі посилки оцінюються на повну вартість. На прохання покупця, можлива оцінка на мінімальну вартість, у такому разі - магазин не несе відповідальності за псування/зникнення посилки з вини кур'єрської служби.
Способи оплати
- ФОП Висоцька Ірина Вікторівна
Гарантія:
Замовлення та повідомлення обробляються протягом 2-х робочих днів у порядку черги.
Відправлення здійснюється лише після підтвердження замовлення телефонним дзвінком покупцю.
Покупець має право повернути чи обміняти товар, якщо він не відповідає заявленій виробником якості або відправлений у неповній комплектації.
Усі питання необхідно вирішувати з менеджером у телефонному режимі для виявлення причин повернення або обміну, а також оптимальних умов та термінів.
Повернення товарів можливе у передбачені ЗУ терміни (тобто протягом 14 днів).
Товаром неналежної якості вважається товар, не придатний у використанні за призначенням, бракований, що має недоліки (порушення обов'язкових вимог до товару), з терміном придатності, що минув.
Якщо товар пошкоджено під час транспортування, відповідальність за відшкодування збитків несе транспортна компанія, яка його доставляла.
Відправлення здійснюється лише після підтвердження замовлення телефонним дзвінком покупцю.
Покупець має право повернути чи обміняти товар, якщо він не відповідає заявленій виробником якості або відправлений у неповній комплектації.
Усі питання необхідно вирішувати з менеджером у телефонному режимі для виявлення причин повернення або обміну, а також оптимальних умов та термінів.
Повернення товарів можливе у передбачені ЗУ терміни (тобто протягом 14 днів).
Товаром неналежної якості вважається товар, не придатний у використанні за призначенням, бракований, що має недоліки (порушення обов'язкових вимог до товару), з терміном придатності, що минув.
Якщо товар пошкоджено під час транспортування, відповідальність за відшкодування збитків несе транспортна компанія, яка його доставляла.